فرنگی

تعمیر توالت فرنگی تهرانپارس

دفتر شرق تهران:77827799

مشکلات رایج در استفاده از

توالت فرنگی

توالت فرنگی چگونه کار میکند؟

توالت چگونه کار می کند؟

برای درک بهتر نحوه عملکرد توالت، درب مخزن خود را بردارید و چند بار توالت را شستشو دهید. در اینجا چیزی است که خواهید دید:

  1. هنگامی که دستگیره را فشار می دهید، زنجیر فلپر را بلند می کند (که به آن توپی یا توپ مخزن نیز می گویند) که دهانه شیر فلاش را می پوشاند.
  2. آب در مخزن از طریق دریچه فلاش به داخل کاسه توالت جریان می یابد.
  3. آب حاصل از مخزن، فاضلاب را در کاسه توالت از طریق تله و به لوله اصلی وارد می کند.
  4. هنگامی که مخزن خالی شد، دریچه فلپر بسته می شود و آب از شیر پرکننده یا کوک توپ عبور می کند تا مخزن دوباره پر شود.
  5. هنگامی که مخزن پر است، یک مکانیسم شناور بر روی شیر پرکننده / خروس توپی جریان آب را قطع می کند.

چگونه تعمیر توالت فرنگی تهرانپارس را انجام دهیم؟

خدمات فنی رئال برای دوستانی که علاقه مند به یادگیری تعمیر توالت فرنگی هستند اموزش تعمیر توالت فرنگی در مجموعه بالا قرار داده .

قبل از شروع تعمیر توالت تهرانپارس

در حالی که بسیاری از تعمیرات توالت فرنگی تهرانپارس نسبتاً ساده هستند، مواردی وجود دارد که هنگام انجام کارهای باید به خاطر داشته باشید تا از مشکلات جلوگیری کنید:

  • از کدهای محلی که برای کار شما اعمال می شود، پیروی کنید.
  • اگر نکات زیر به شما کمکی نکرد که توالت فرنگی خود را تعمیر کنید، یا اگر در مورد تعمیرات شک دارید یا سوالی دارید، با یک لوله کش مجاز تماس بگیرید.
  • هنگام چرخاندن کانکتورها و بست ها مراقب باشید تا به آنها آسیب نرسانید. افزودن نوار بر روی فک های انبردست یا آچار می تواند به محافظت از پوشش روی بست های فلزی کمک کند. مهره ها، پیچ و مهره ها یا سایر اتصالات را بیش از حد سفت نکنید. سفت کردن بیش از حد سخت افزارهای فلزی می تواند توالت را ترک کند و سفت کردن بیش از حد بست های پلاستیکی می تواند به آنها آسیب برساند.
  • هنگام برداشتن درب مخزن، آن را با احتیاط بلند کرده و در مکانی امن قرار دهید تا ترک نخورد.
  • مطمئن شوید که قطعات تعمیری که خریداری می کنید متناسب با توالت شما باشد. به عنوان مثال، اگر در حال تعویض فلاپ توالت هستید، نوع (قاب انعطاف پذیر یا جامد) و اندازه (2 اینچ یا 3 اینچ) را بر اساس قطعه موجود انتخاب کنید. ممکن است بردن قطعه موجود به فروشگاه برای یافتن جایگزین کمک کند.

احتیاط

برخی از تعمیرات – مانند تنظیم و تعویض مجموعه‌های شیر پرکننده و فلاش، جدا کردن خط تغذیه از مخزن، و برداشتن مخزن – از شما می‌خواهد که منبع آب را قطع کرده و مخزن را قبل از شروع کار خالی کنید. وقتی خط تغذیه را قطع می‌کنید، یک کاسه یا تشت در جای خود داشته باشید تا آبی که تخلیه می‌شود را بگیرید.

تعمیر شناور

از زور استفاده نکنید

در این حالت شما سعی می کنید شناور را به درستی تنظیم کنید؛ برای این کار یک پیچ وجود دارد که با پیچ گوشتی قابل تنظیم است. اگر سوپاپ باشد برداشته و تمیز می شود. اگر دریچه آسیب دیده باشد، به شیر جدید نیاز دارید. رزوه های پیچ اغلب سفت و سفت هستند؛ معمولاً به انبردست مناسب نیاز است. از این ابزار برای سفت کردن مجدد تمامی رزوه ها پس از تعویض قطعات استفاده می شود.

هر خطایی را که برطرف کرده اید، قطعاً توصیه می شود تمام قسمت های مخزن را رسوب زدایی و تمیز کنید – احتمال اینکه به زودی دوباره به جعبه ابزار متوسل نشوید بیشتر است. پس از تعمیر، مهم است که اطمینان حاصل شود که همه اتصالات واقعا محکم هستند. در مخازن موجود در دیوار، آبی که در طی چند ماه به داخل حفره می چکد می تواند آسیب جدی ایجاد کند. صفحه پوشش تنها زمانی دوباره نصب می شود که از عملکرد صحیح مخزن اطمینان داشته باشید.

تعمیر تخلیه کن توالت فرنگی.

تعمیر توالت فرنگی تهرانپارس

تخلیه کن توالت فرنگی چگونه تعمیر می شود؟

هزینه تعمیر توالت فرنگی تهرانپارس.

هزینه تعمیر توالت فرنگی تهران

چگونه متوجه بشیم شناور خراب شده؟

به نظر می رسد مخزن توالت نشتی دارد زیرا آب از جریان نمی افتد؟ در این حالت ممکن است مشکل از شناور باشد. اگر در اینجا ایرادی وجود داشته باشد، ورودی آب مختل شده و دیگر نمی توان آن را به درستی کنترل کرد. پس از فشار دادن دکمه، آب برای مدت طولانی به جریان خود ادامه می دهد و ممکن است متوقف نشود. راهنمای ما را در مورد بهترین روش انجام در این مورد و حل مشکل با تعمیر یا تعویض آن بخوانید.

اگر مخزن توالت نشتی داشته باشد، مصرف آب افزایش می یابد. تجربه نشان داده است که روزانه حدود 10 تا 100 لیتر آب بدون استفاده از زهکشی می رود و باعث افزایش قابل توجهی در قبض آب می شود. در بدترین حالت، دیگر نمی توان جریان آب را متوقف کرد، بنابراین باید جریان ورودی را قطع کرد. این باعث می شود توالت تقریباً غیر قابل استفاده باشد. با این حال، در بسیاری از موارد می‌توانید فلاش را تنها در چند مرحله تعمیر کنید و در نتیجه علت مصرف زیاد آب را از بین ببرید. بیاموزید که چگونه سیفون توالت را به طور موثر ترمیم کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها